Alle produkter, der returneres til Søvn og Comfort skal være forsvarligt indpakket. Der skal som minimum anvendes samme stabile forsendelseskasse, som varen er modtaget i. Det er således ikke muligt at returnerer i salgsemballagen alene med fx plast omkring. Hvis salgsemballagen er beskadiget, værdiforringes den samlede vare væsentligt. Denne værdiforringelse fratrækkes returbeløbet.
Ingen af vores varer må være brugte ved returnering, idet brugte dyner, puder, topmadrasser osv. ikke sælges igen. Derfor refunderes brugte varer ikke. Dette gælder ligeledes varer, der har været pakket op i rum med lugte som tobak, støv, dyr osv.
Ved returnering af brugte varer refunderes som udgangspunkt kr. 0,-
Der findes en række tilfælde, hvor du ikke har fortrydelsesret.
f.eks:
1) Varer der er specielt fremstillet til dig - såkaldt bestillingskøb
se evt
www.forbrug.dkKunden afholder selv udgiften til returporto.
Søvn og Comfort anbefaler, at varen returneres via GLS eller Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i GLS eller Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Søvn og Comfort. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Ved returnering som skal betales af Søvn & Comfort, skal dette aftales forudgående.
Læs mere om returnering, opret retursag og køb pakkelabel her.Varen skal ALTID returneres til Søvn & Comfort, Herningvej 76, 7500 Holstebro.
Vi modtager IKKE returvarer der sendes til pakkeshops, posthuse etc. uden omdeling.
Print og udfyld denne seddel ved returnering. Sådan returnere du hos os1. Udfyld en returblanket –
Opret retursag2. Køb fragtlabel –
Køb fragtlabel her3. Put varen/varene ned i en kasse. Det er meget vigtigt, at når du vil returnere et produkt hos os, at du vedlægger en seddel med dit ordrenummer. Det kan f.eks. være din ordrebekræftelse. Hvis ikke du har din ordrebekræftelse kan du skrive dit navn og ordrenummer på en seddel og vedlægge. Dermed kan vi nemmere finde dig i systemet. Du vil også hurtigere få dine penge retur.
4. Sæt fragtlablen på kassen og aflevere pakken hos dit nærmeste posthus